Belangrijk nieuws

ALGEMENE LEDENVERGADERING NAJAAR 2020 GAAT NIET DOOR

By 14 oktober 2020 No Comments

Algemene Ledenvergadering van 25 oktober gaat NIET door

In verband met de recent verscherpte maatregelen in de strijd tegen COVID-19 heeft het bestuur besloten om de ledenvergadering van 25 oktober a.s. op te schorten c.q. af te gelasten.

Hiermee willen wij als FC Brabantia onze verantwoordelijkheid nemen en ons steentje bijdragen aan de strijd tegen COVID-19.

Daarnaast is het naar onze mening op dit moment niet verantwoord om met een grote groep leden bij elkaar te komen voor een vergadering als dat niet strikt noodzakelijk is.

De ledenvergadering wordt voorlopig opgeschort tot een moment waarop het weer wel verantwoord is om als groep te vergaderen. Wanneer dat zal zijn is op dit moment nog volledig onduidelijk en daardoor bestaat ook de kans dat de vergadering definitief afgelast zal worden. Dat laatste gebeurt op het moment dat het tijdstip waarop het weer wel mogelijk is om te vergaderen te dicht komt bij de datum waarop normaliter onze voorjaarsvergadering gepland staat. Op dat moment zullen we beide vergaderingen combineren.

Wij houden onze leden uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen .

oktober, 2020

24okt08:3010:00Clubrit: Trainingsrit 2 KlundertKlik voor meer details.

25okt09:3011:30Algemene ledenvergaderingKlik voor meer details.

31okt13:0015:00Clubrit: Trainingsrit 3 AchtmaalKlik voor meer details.

Wil je een keer vrijblijvend meefietsen?

Kijk op het rittenschema, kom naar Laco sportcentrum De Vijfsprong en fiets mee.

oktober, 2020

24okt08:3010:00Clubrit: Trainingsrit 2 KlundertKlik voor meer details.