Belangrijk nieuwsGeen categorie

ALGEMENE LEDENVERGADERING VOORJAAR2021

By 14 juni 2021 No Comments

Algemene Ledenvergadering voorjaar 2021

Voor zondag 27 juni a.s. worden alle leden uitgenodigd voor de jaarlijkse voorjaarsvergadering.

Na een gedwongen opschorting van 2 algemene ledenvergaderingen kunnen we deze vergadering eindelijk weer organiseren.
Door de genoemde opschortingen is deze vergadering feitelijk een combinatie van de najaarsvergadering 2020 en van de voorjaarsvergadering 2021.
Dit is de reden dat o.a. de bestuursverkiezingen van 2020 onderdeel uitmaken van de agenda.

Zoals bekend zal onze voorzitter op ad interim basis, Jos van Ginneken, zijn taak als voorzitter definitief naast zich neerleggen.

Deze ledenvergadering wordt op zondag 27 juni gehouden in de theaterzaal van Gemeenschapshuis AGORA te Rucphen (t.o. Restaurant “Wapen van Nassau”) en begint om 9.30 uur.
De agenda voor deze vergadering wordt zoals statutair is vastgelegd uiterlijk 10 dagen voor de datum van de Algemene ledenvergadering naar alle leden gestuurd. De agenda gaat vergezeld met de notulen van de laatst gehouden ALV van maart 2020 en het jaarverslag 2020 van onze secretaris. De bedoeling is deze stukken voor de vergadering aandachtig door te nemen zodat we deze onderwerpen meteen gericht kunnen afhandelen.

Tijdens deze ledenvergadering zal ook het boekjaar 2020 worden afgesloten.

Wij rekenen op een hoge opkomst.

juli, 2021

31jul08:3011:30Clubrit Vincent van Gogh route

Wil je een keer vrijblijvend meefietsen?

Kijk op het rittenschema, kom naar Laco sportcentrum De Vijfsprong en fiets mee.

juli, 2021

31jul08:3011:30Clubrit Vincent van Gogh route